Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Testimonials

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Sandro Rosell
FC Barcelona President
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

InPost
InPost, lider rynku nowoczesnych usług logistycznych w Polsce przenosi siedzibę główną do krakowskiego kompleksu Ocean Office Park. Firma wynajęła 8300 mkw. powierzchni w budynku B, realizowanym w tej inwestycji. W procesie poszukiwania lokalizacji i negocjacji warunków najmu spółce doradzała firma Walter Herz.

 

 

 

 

 

Międzynarodowy operator, notowany na giełdzie EURONEXT - Amsterdam zdecydował się na relokacje biura do inwestycji firmy Cavatina zlokalizowanej przy ulicy Pana Tadeusza w krakowskiej dzielnicy Zabłocie, kierując się chęcią stworzenia najlepszych warunków dla rozwoju organizacji oraz zapewnienia zespołowi komfortowych warunków pracy w nowoczesnym środowisku.

 

– Zmiana siedziby ma na celu zaspokojenie naszych aktualnych oczekiwań w kwestii jakości przestrzeni biurowej, jak również potrzeb związanych ze wzrostem organizacji. Wybraliśmy Ocean Office Park, ponieważ oferuje wysoki standard powierzchni biurowych, jak i części wspólnych, co zapewnia nam wygodę i bezpieczeństwo pracy.  Atrakcyjne rozwiązania architektoniczne i techniczne, jakie wyróżniają ten projekt były głównymi aspektami, które zdecydowały o wyborze lokalizacji. Duże znaczenie miały również tereny zielone i strefy rekreacyjne zaaranżowane w obrębie kompleksu ­– mówi Marcin Pulchny, wiceprezes zarządu InPost. – Przykładamy ogromną wagę do ochrony środowiska i ekologii w ramach realizowanej polityki ESG, czego potwierdzeniem może być uzyskanie przez firmę pierwszej pozycji w rankingu Firmy Przyjaznej Elektromobilności 2022. Istotne jest dla nas uzyskanie synergii, łączącej ład korporacyjny oraz środowisko naturalne. W obrębie kompleksu OOP nie zabraknie również paczkomatu, który jest najbardziej ekologiczną formą dostaw zakupów online i do którego dostęp będą mieli wszyscy pracownicy kompleksu – dodaje Marcin Pulchny.  

 

– Jest nam bardzo miło, że kolejny raz mieliśmy możliwość wesprzeć firmę InPost w poszukiwaniu powierzchni. Tym razem naszym zadaniem było przeprowadzenie procesu relokacji siedziby firmy, w tym negocjacji finansowych, prawnych oraz technicznych. Doradzamy spółce na różnych płaszczyznach, tak w zakresie poszukiwania biur, jak i powierzchni pod działalność logistyczną, co wiąże się z rozbudową przez firmę platformy dostaw dla e-commerce w całej Polsce. InPost jako jeden z największych operatorów logistycznych w Polsce jest też jednym z najbardziej aktywnych podmiotów na rynku powierzchni logistycznych. To dla nas ogromna satysfakcja, że firma InPost skorzystała także teraz z doświadczenia naszego teamu specjalizującego się w obsłudze sektora biurowego – informuje Bartłomiej Zagrodnik, Managing Partner /CEO w Walter Herz.  

 

InPost zajmuje wiodącą pozycję na rynku logistycznym w Polsce. Operator stworzył pierwszą w kraju sieć paczkomatów, samoobsługowych punktów nadania i odbioru paczek czynnych 24/7. Firma obecna jest na rynku od 22 lat, posiada blisko 17 tys. paczkomatów, które tworzą największą tego typu strukturę biznesową na naszym rynku, a z dedykowanej jej aplikacji korzysta ponad 9 mln użytkowników.

 

– W procesie poszukiwania nowego biura dla InPost kluczowe było zapewnienie firmie optymalnych możliwości rozwoju w obrębie wybranego budynku oraz zabezpieczanie klienta przed wzrostem kosztów budowlanych. Kompleksowa obsługa związana ze zmianą siedziby obejmowała także zabezpieczenie interesów najemcy w zakresie Project Management, a przede wszystkim Cost Managment. Podstawą wyboru Ocean Office Park była bardzo dobra relacja jakości oraz standardu technicznego oferowanej powierzchni względem warunków finansowych oraz lokalizacja obiektu w pobliżu kluczowych węzłów komunikacyjnych w mieście – informuje Mateusz Strzelecki, Head of Tenant Representation/Partner w Walter Herz.

 

– Ocean Office Park to nasza trzecia inwestycja biurowa, którą realizujemy w Krakowie. Potwierdzeniem sukcesu tego projektu, w którym oddaliśmy już do użytkowania pierwszy biurowiec jest m.in. główna nagroda Prime Property Prize w kategorii Inwestycja Roku na Rynku Powierzchni Biurowej, jaką niedawno zdobył. Na krakowskim rynku zrealizowaliśmy dotąd sześć budynków biurowych. Poza budynkiem A w inwestycji Ocean Office Park, w portfolio zrealizowanych projektów mamy cztery biurowce w kompleksie Equal Business Park usytuowanym przy ulicy Wielickiej oraz projekt Tischnera Office. Z radością przyjęliśmy decyzję firmy InPost o przeniesieniu siedziby do naszej, najnowszej krakowskiej inwestycji. Budowę drugiego biurowca na Zabłociu planujemy zakończyć przed końcem roku i mamy nadzieję, że najemcy wprowadzą się do biur zaraz na początku przyszłego roku – mówi Natalia Jaglińska, Leasing Director, Cavatina Holding.

 

Grupa Kapitałowa Cavatina jest jednym z największych podmiotów działającym na polskim rynku nieruchomości. Posiada portfel inwestycji wielofunkcyjnych o wartości 0,5 mln mkw. i samodzielnie zarządza wszystkimi kluczowymi procesami inwestycyjnymi.

 

o Walter Herz

Walter Herz jest wiodącym na rynku, polskim podmiotem prowadzącym działalność w sektorze nieruchomości komercyjnych na terenie Polski. Od 10 lat firma świadczy w całym kraju kompleksowe i strategiczne usługi doradcze. Eksperci Walter Herz doradzają inwestorom, właścicielom nieruchomości i najemcom. Zapewniają pełną obsługę, zarówno firmom z sektora prywatnego, jak i publicznego.

 

Doradcy Walter Herz wspierają klientów w poszukiwaniu i wynajmie powierzchni biurowych oraz świadczą usługi doradcze przy realizacji projektów inwestycyjnych w sektorze magazynowym, biurowym, handlowym i hotelowym.

 

Firma ma siedzibę w Warszawie i prowadzi oddziały regionalne w Krakowie i Łodzi. Walter Herz jest twórcą Akademii Najemcy, pierwszego w Polsce projektu, który wspiera i edukuje najemców powierzchni komercyjnych z całej Polski poprzez organizację specjalistycznych spotkań szkoleniowych. W trosce o najwyższy poziom etyczny świadczonych usług wprowadziła Kodeks Dobrych Praktyk. 

 

InPost (AEX: INPST) to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć ponad 22 000 Paczkomatów® w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce w Polsce, współpracując z ponad 40 000 e-sprzedawców.

 

Strategicznie umiejscowiony w szybko rozwijającym się ekosystemie e-commerce, korzysta ze sprzyjających trendów rynkowych – co pozwala na szybkie wdrażanie nowych maszyn.

 

Paczkomaty® InPost zapewniają konsumentom tańszą, elastyczną, wygodną, przyjazną dla środowiska i bezdotykową opcję dostawy. Dzięki temu InPost tworzy najbardziej ekologiczne rozwiązanie dostaw dla handlu elektronicznego – dostawa do Paczkomatów® redukuje emisję CO2 o dwie trzecie w porównaniu z dostawami kurierskimi na obszarach miejskich i aż o 90% na obszarach wiejskich. Ponadto pozwala na zmniejszenie zatorów komunikacyjnych, a także zapewnienie wygodniejszego rozwiązania w zakresie dostarczania paczek konsumentom w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i bez konieczności oczekiwania na przesyłkę w domu.

 

Wysoce wydajna infrastruktura IT i szybkie wdrażanie nowych technologii stanowią podstawę działalności i rozwoju InPost. Aplikacja mobilna InPost „InPost Mobile” to jedna z najpopularniejszych aplikacji w Polsce.

 

W styczniu 2021 InPost z sukcesem zadebiutował na giełdzie EURONEXT Amsterdam.

W lipcu 2021 roku InPost z sukcesem sfinalizował przejęcie Mondial Relay, wiodącej francuskiej firmy dostarczającej przesyłki w formacie ‘poza domem’ we Francji, krajach Beneluksu i na Półwyspie Iberyjskim. Tym samym InPost stał się największą w Europie platformą dostaw dla e-commerce. InPost i Mondial Relay dostarczyły łącznie w 2021 roku ponad 517 mln przesyłek.

Więcej informacji na: www.inpost.pl

 

InPost
InPost, lider rynku nowoczesnych usług logistycznych w Polsce przenosi siedzibę główną do krakowskiego kompleksu Ocean Office Park. Firma wynajęła 8300 mkw. powierzchni w budynku B, realizowanym w tej inwestycji. W procesie poszukiwania lokalizacji i negocjacji warunków najmu spółce doradzała firma Walter Herz.

 

 

 

 

 

Międzynarodowy operator, notowany na giełdzie EURONEXT - Amsterdam zdecydował się na relokacje biura do inwestycji firmy Cavatina zlokalizowanej przy ulicy Pana Tadeusza w krakowskiej dzielnicy Zabłocie, kierując się chęcią stworzenia najlepszych warunków dla rozwoju organizacji oraz zapewnienia zespołowi komfortowych warunków pracy w nowoczesnym środowisku.

 

– Zmiana siedziby ma na celu zaspokojenie naszych aktualnych oczekiwań w kwestii jakości przestrzeni biurowej, jak również potrzeb związanych ze wzrostem organizacji. Wybraliśmy Ocean Office Park, ponieważ oferuje wysoki standard powierzchni biurowych, jak i części wspólnych, co zapewnia nam wygodę i bezpieczeństwo pracy.  Atrakcyjne rozwiązania architektoniczne i techniczne, jakie wyróżniają ten projekt były głównymi aspektami, które zdecydowały o wyborze lokalizacji. Duże znaczenie miały również tereny zielone i strefy rekreacyjne zaaranżowane w obrębie kompleksu ­– mówi Marcin Pulchny, wiceprezes zarządu InPost. – Przykładamy ogromną wagę do ochrony środowiska i ekologii w ramach realizowanej polityki ESG, czego potwierdzeniem może być uzyskanie przez firmę pierwszej pozycji w rankingu Firmy Przyjaznej Elektromobilności 2022. Istotne jest dla nas uzyskanie synergii, łączącej ład korporacyjny oraz środowisko naturalne. W obrębie kompleksu OOP nie zabraknie również paczkomatu, który jest najbardziej ekologiczną formą dostaw zakupów online i do którego dostęp będą mieli wszyscy pracownicy kompleksu – dodaje Marcin Pulchny.  

 

– Jest nam bardzo miło, że kolejny raz mieliśmy możliwość wesprzeć firmę InPost w poszukiwaniu powierzchni. Tym razem naszym zadaniem było przeprowadzenie procesu relokacji siedziby firmy, w tym negocjacji finansowych, prawnych oraz technicznych. Doradzamy spółce na różnych płaszczyznach, tak w zakresie poszukiwania biur, jak i powierzchni pod działalność logistyczną, co wiąże się z rozbudową przez firmę platformy dostaw dla e-commerce w całej Polsce. InPost jako jeden z największych operatorów logistycznych w Polsce jest też jednym z najbardziej aktywnych podmiotów na rynku powierzchni logistycznych. To dla nas ogromna satysfakcja, że firma InPost skorzystała także teraz z doświadczenia naszego teamu specjalizującego się w obsłudze sektora biurowego – informuje Bartłomiej Zagrodnik, Managing Partner /CEO w Walter Herz.  

 

InPost zajmuje wiodącą pozycję na rynku logistycznym w Polsce. Operator stworzył pierwszą w kraju sieć paczkomatów, samoobsługowych punktów nadania i odbioru paczek czynnych 24/7. Firma obecna jest na rynku od 22 lat, posiada blisko 17 tys. paczkomatów, które tworzą największą tego typu strukturę biznesową na naszym rynku, a z dedykowanej jej aplikacji korzysta ponad 9 mln użytkowników.

 

– W procesie poszukiwania nowego biura dla InPost kluczowe było zapewnienie firmie optymalnych możliwości rozwoju w obrębie wybranego budynku oraz zabezpieczanie klienta przed wzrostem kosztów budowlanych. Kompleksowa obsługa związana ze zmianą siedziby obejmowała także zabezpieczenie interesów najemcy w zakresie Project Management, a przede wszystkim Cost Managment. Podstawą wyboru Ocean Office Park była bardzo dobra relacja jakości oraz standardu technicznego oferowanej powierzchni względem warunków finansowych oraz lokalizacja obiektu w pobliżu kluczowych węzłów komunikacyjnych w mieście – informuje Mateusz Strzelecki, Head of Tenant Representation/Partner w Walter Herz.

 

– Ocean Office Park to nasza trzecia inwestycja biurowa, którą realizujemy w Krakowie. Potwierdzeniem sukcesu tego projektu, w którym oddaliśmy już do użytkowania pierwszy biurowiec jest m.in. główna nagroda Prime Property Prize w kategorii Inwestycja Roku na Rynku Powierzchni Biurowej, jaką niedawno zdobył. Na krakowskim rynku zrealizowaliśmy dotąd sześć budynków biurowych. Poza budynkiem A w inwestycji Ocean Office Park, w portfolio zrealizowanych projektów mamy cztery biurowce w kompleksie Equal Business Park usytuowanym przy ulicy Wielickiej oraz projekt Tischnera Office. Z radością przyjęliśmy decyzję firmy InPost o przeniesieniu siedziby do naszej, najnowszej krakowskiej inwestycji. Budowę drugiego biurowca na Zabłociu planujemy zakończyć przed końcem roku i mamy nadzieję, że najemcy wprowadzą się do biur zaraz na początku przyszłego roku – mówi Natalia Jaglińska, Leasing Director, Cavatina Holding.

 

Grupa Kapitałowa Cavatina jest jednym z największych podmiotów działającym na polskim rynku nieruchomości. Posiada portfel inwestycji wielofunkcyjnych o wartości 0,5 mln mkw. i samodzielnie zarządza wszystkimi kluczowymi procesami inwestycyjnymi.

 

o Walter Herz

Walter Herz jest wiodącym na rynku, polskim podmiotem prowadzącym działalność w sektorze nieruchomości komercyjnych na terenie Polski. Od 10 lat firma świadczy w całym kraju kompleksowe i strategiczne usługi doradcze. Eksperci Walter Herz doradzają inwestorom, właścicielom nieruchomości i najemcom. Zapewniają pełną obsługę, zarówno firmom z sektora prywatnego, jak i publicznego.

 

Doradcy Walter Herz wspierają klientów w poszukiwaniu i wynajmie powierzchni biurowych oraz świadczą usługi doradcze przy realizacji projektów inwestycyjnych w sektorze magazynowym, biurowym, handlowym i hotelowym.

 

Firma ma siedzibę w Warszawie i prowadzi oddziały regionalne w Krakowie i Łodzi. Walter Herz jest twórcą Akademii Najemcy, pierwszego w Polsce projektu, który wspiera i edukuje najemców powierzchni komercyjnych z całej Polski poprzez organizację specjalistycznych spotkań szkoleniowych. W trosce o najwyższy poziom etyczny świadczonych usług wprowadziła Kodeks Dobrych Praktyk. 

 

InPost (AEX: INPST) to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć ponad 22 000 Paczkomatów® w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce w Polsce, współpracując z ponad 40 000 e-sprzedawców.

 

Strategicznie umiejscowiony w szybko rozwijającym się ekosystemie e-commerce, korzysta ze sprzyjających trendów rynkowych – co pozwala na szybkie wdrażanie nowych maszyn.

 

Paczkomaty® InPost zapewniają konsumentom tańszą, elastyczną, wygodną, przyjazną dla środowiska i bezdotykową opcję dostawy. Dzięki temu InPost tworzy najbardziej ekologiczne rozwiązanie dostaw dla handlu elektronicznego – dostawa do Paczkomatów® redukuje emisję CO2 o dwie trzecie w porównaniu z dostawami kurierskimi na obszarach miejskich i aż o 90% na obszarach wiejskich. Ponadto pozwala na zmniejszenie zatorów komunikacyjnych, a także zapewnienie wygodniejszego rozwiązania w zakresie dostarczania paczek konsumentom w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i bez konieczności oczekiwania na przesyłkę w domu.

 

Wysoce wydajna infrastruktura IT i szybkie wdrażanie nowych technologii stanowią podstawę działalności i rozwoju InPost. Aplikacja mobilna InPost „InPost Mobile” to jedna z najpopularniejszych aplikacji w Polsce.

 

W styczniu 2021 InPost z sukcesem zadebiutował na giełdzie EURONEXT Amsterdam.

W lipcu 2021 roku InPost z sukcesem sfinalizował przejęcie Mondial Relay, wiodącej francuskiej firmy dostarczającej przesyłki w formacie ‘poza domem’ we Francji, krajach Beneluksu i na Półwyspie Iberyjskim. Tym samym InPost stał się największą w Europie platformą dostaw dla e-commerce. InPost i Mondial Relay dostarczyły łącznie w 2021 roku ponad 517 mln przesyłek.

Więcej informacji na: www.inpost.pl

 

Strona 2

Współwłaściciel kaliskiej Brewy wiceprezesem Stowarzyszenia BFP PV

Pomoc sektorowa na restart targów – branża apeluje do rządu