Państwa Skandynawskie, a zwłaszcza Norwegia znane są z innowacyjnych rozwiązań w kwestii usuwania nierówności i wykluczenia seniorów i osób…
Czytaj więcejJak przygotować się do zmian w sektorze usług użyteczności publicznej
- Szczegóły
- Piotr Wanicki
Agendy rządowe, instytucje ochrony zdrowia, sprzedawcy i dostawcy – we wszystkich tych organizacjach procedury awaryjne zapewniające ciągłości działania podlegają stałemu testowaniu w sposób niezwykle intensywny. Sektor usług użyteczności publicznej i telekomunikacji, wraz ze swymi inżynierami, pracującymi w terenie technikami i specjalistami, pomagają tym organizacjom utrzymując niezbędną do ich funkcjonowania infrastrukturę. Bez względu na panującą na zewnątrz temperaturę czy warunki pogodowe, utrzymanie infrastruktury to codzienna konieczność wymagająca intensywnej pracy w zakresie planowania. Dzięki postępowi jaki dokonuje się w obszarze oprogramowania, czujników oraz sieci, z wyzwaniami tymi można zmagać się przy użyciu inteligentnych rozwiązań. Cyfryzacja danych pozyskiwanych bezpośrednio po ich wygenerowaniu oraz wprost ze źródła, umożliwia podejmowanie lepszych decyzji oraz poprawę jakości usług świadczonych na bazie tych sieci.
Czytaj więcej: Jak przygotować się do zmian w sektorze usług użyteczności publicznej
Tarcza 4.0 podpisana przez prezydenta. Duże zmiany dla Polaków.
- Szczegóły
- Piotr Wanicki
Dziś wchodzi w życie tzw. Tarcza 4.0, która ma chronić polską gospodarkę i przedsiębiorców przed skutkami pandemii koronawirusa. Podpisana przez prezydenta Andrzeja Dudę ustawa zakłada m.in. automatyczne umorzenie pożyczek dla przedsiębiorców, wakacje kredytowe, a także dopłaty dla firm znajdujących się w trudnej sytuacji.
Czytaj więcej: Tarcza 4.0 podpisana przez prezydenta. Duże zmiany dla Polaków.